Icono Icono Versió accessible es altres idiomes
Logotipo de Infotorrent

Notícies

BIM

Torrent ret homenatge als professors que es jubilen
Torrent ret homenatge als professors que es jubilen
,

Torrent ret homenatge als professors que es jubilen

juny 21, 2019

El Conservatori acull l’acte de tribut a les mestres i mestres que aquest curs finalitzen la seua etapa laboral

El Conservatori ha acollit aquest matí el tradicional homenatge que l’Ajuntament de Torrent, a través de la delegació d’Educació, tributa cada any a les professores i professors que es jubilen. Els docents reben així l’agraïment i el reconeixement de la comunitat educativa en aquesta fi d’etapa laboral.

En total, 22 docents -12 dones i 10 homes- d’Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat, s’acomiaden aquest curs de les aules dels centres educatius de la ciutat. La sala d’actes del Conservatori ha sigut l’escenari d’un emotiu acte en el qual els homenatjats, acompanyats de familiars, amics i companys, han rebut una placa commemorativa.

Torrent ret homenatge als professors que es jubilen

En el transcurs de l’homenatge s’ha projectat un vídeo elaborat pel Gabinet de Comunicació de l’Ajuntament de Torrent en el qual alguns dels professors i professores repassen la seua trajectòria professional i comparteixen les seues experiències.

L’alcalde Jesús Ros ha dedicat als homenatjats unes paraules d’agraïment i ha subratllat de la seua dilatada trajectòria “la seua empremta en la joventut de milers de xiquetes i xiquetes i joves de Torrent”. La regidora d’Educació, Patricia Sáez ha agraït “les dècades de dedicació d’aquestes persones i el seu compromís amb la formació de les noves generacions”.

En nom dels professors que han rebut l’homenatge, Ximo Requena, del col·legi Mont-Sió, ha agraït el reconeixement i ha insistit en el canvi que els professors de la seua generació han viscut, per exemple, en matèria de noves tecnologies aplicades al món educatiu.

Artículos Relacionados

Posts not found

This site is registered on wpml.org as a development site.