Inicio Notícies Benestar Social Torrent estrena un servei de difusió de notícies dirigit a les persones majors via WhatsApp

Torrent estrena un servei de difusió de notícies dirigit a les persones majors via WhatsApp

6 min read

L’Ajuntament, amb motiu del Dia Internacional de les Persones Majors, presenta aquest canal de difusió que informarà dels serveis, prestacions i notícies d’interés dirigides al públic de més edat de la ciutat

 

Hui, 1 d’octubre, se celebra el Dia Internacional de les Persones Majors, una oportunitat per a sensibilitzar i destacar la rellevància de les persones majors en la societat. “Perquè cal no oblidar mai la importància dels nostres majors i fer valdre l’exemplaritat, la prudència i la responsabilitat, amb les quals estan afrontant aquesta situació com a conseqüència de la COVID-19” ha destacat el regidor de Benestar Social, José Antonio Castillejo. En aquest sentit, des del consistori i atés que no s’han pogut dur a terme, de manera presencial, les activitats que cada any des de l’Ajuntament es programaven dins del Pla Municipal de Majors, s’ha aprofitat l’oportunitat d’aquest dia tan significatiu per a presentar el nou canal de difusió de notícies específicament dirigit al públic de més edat a través de WhatsApp,

Amb l’aplicació s’enviaran missatges sobre serveis, prestacions o notícies que siguen especialment d’interés per als torrentins i torrentines més majors. Per a donar-se d’alta en el servei es pot triar entre dues modalitats diferents. D’una banda, guardar el número 662 59 41 80 en l’agenda de contactes i enviar un missatge via WhatsApp amb el nom i cognoms indicant “Grup Amics de la gent major / Grup Amics de la gent gran”; o l’altra modalitat és telefonar al número de mòbil (606 69 46 41) per a concertar una cita amb la responsable del Pla Municipal de Majors de Torrent i els ajudaran a efectuar la subscripció en aquesta aplicació. Es tracta d’una iniciativa pensada i dirigida als nostres majors, “sobretot ara que per motius de seguretat i complint les normes, recomanacions i protocols sanitaris hem d’adaptar-nos a aquesta nova realitat”, ha subratllat l’edil que, a més, ha posat l’accent en la necessitat de continuar mantenint, malgrat la distància social, “una relació amb els nostres majors més estreta i pròxima i continuar mantenint un contacte permanent i que ens permeta també, al seu torn, incidir en la importància d’atendre les dificultats que per a aquests col·lectius suposa la bretxa digital”.

Serveis en el centre Mare de Déu de l’Olivar

Finalment, cal destacar que, tant per part dels Serveis Socials municipals com des del Pla Municipal de Majors, es continuen proporcionant l’atenció, els recursos i els serveis destinats als nostres majors i entre els quals hi ha els serveis de perruqueria, podologia, fisioteràpia, petanca i horts. Tots s’ofereixen en el centre Mare de Déu de l’Olivar i s’ha de demanar hora telefonant al 606 69 46 41, de dilluns a dijous de 9.30 a 13 h.

En total, des que es van reprendre aquestes activitats el dia 6 de juliol, són 158 persones les que han utilitzat els serveis, moltes d’elles de manera recurrent. A més, en tots els casos es porta un registre d’entrada i se segueixen totes les mesures necessàries de protecció i higiene.

Els horaris són:
Perruqueria: de dilluns a divendres de 9.30 h a 13.30 h
Podologia: dilluns i dimecres de 9.30 a 13.30 h
Fisioteràpia: de dilluns a divendres de 9 a 11 h.
Petanca: de 16 a 20 h
Horts: als matins en diferents torns

 

 

Ver más artículos relacionados
Ver más en Benestar Social
Los comentarios están cerrados

También le puede interesar

Torrent acull les primeres taules de Treball impulsades per Aigües de l’Horta per a establir un pacte social

La iniciativa té com a objectius aconseguir una recuperació econòmica i social enfront de …