Inicio Juventud y Deportes Los Tigres Rugby League de Torrent se proclaman campeones de la Copa de España Rugby League

Los Tigres Rugby League de Torrent se proclaman campeones de la Copa de España Rugby League

1 minuto leer

El equipo torrentino de rugby, Tigres Rugby League, volvió a llevarse un título más a su vitrina, el de campeones de la Copa de España Rugby League. En un intenso partido disputado en el estadio San Gregorio de Torrent, el equipo local consiguió llevarse la victoria tras derrotar 28 a 24 al vigente campeón, el Custodians Getafe Rugby League.

El Tigres Rugby League ya se proclamó la pasada temporada campeón de liga y este año 2017 no ha podido empezar de la mejor manera con un trofeo más. Parte de esta victoria se debe al gran apoyo que tuvo el equipo desde la grada donde no faltaron el alcalde Jesús Ros y la concejala de Deportes Nadia Marín acompañados de varios miembros de la corporación. El apoyo incondicional del público y el esfuerzo de los jugadores en los últimos minutos decantaron el partido hacia el lado local.

Ver más artículos relacionados
Ver más en Juventud y Deportes

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

Els Tigres Rugbi League de Torrent es proclamen campions de la Copa d’Espanya Rugbi League

1 minuto leer

L’equip torrentí de rugbi, Tigres Rugbi League, va tornar a emportar-se un títol més a la seua vitrina, el de campions de la Copa d’Espanya Rugbi League. En un partit intens disputat en l’estadi Sant Gregori de Torrent, l’equip local aconseguí la victòria després de derrotar per 28 a 24 el vigent campió, el Custodians Getafe Rugbi League.

El Tigres Rugbi League ja es proclamà la temporada passada campió de lliga i enguany no ha pogut començar de la millor manera amb un trofeu més. Part d’esta victòria es deu al gran suport que va tenir l’equip des de la graderia on no van faltar l’alcalde Jesús Ros i la regidora d’Esports Nadia Marín acompanyats de diversos membres de la corporació. El suport incondicional del públic i l’esforç dels jugadors en els últims minuts van fer inclinar el partit cap al costat local.

Ver más artículos relacionados
Ver más en Joventut i Esports

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.

También le puede interesar

Torrent posa en marxa el seu Pla Local de Gestió de Residus Domèstics i Assimilables

El pròxim 22 de setembre a les 19 h, a la sala d’actes de l’ajuntament, tindrà…