Inicio Bienestar Social L’Ajuntament reprèn l’atenció presencial sol·licitant cita prèvia per a aquells tràmits que no puguen dur-se a terme de manera telemàtica

L’Ajuntament reprèn l’atenció presencial sol·licitant cita prèvia per a aquells tràmits que no puguen dur-se a terme de manera telemàtica

1 min read

Des d’aquesta setmana ja es pot sol·licitar cita prèvia per a rebre atenció presencial en les dependències i departaments municipals per a realitzar aquells tràmits que no puguen dur-se a terme de manera telemàtica. Pot sol·licitar-se a través de la web www.torrent.es > Cita prèvia, o trucant als telèfons de referència de cada departament: TDIC 010, Casa de la Dóna 96 111 18 58, Idea’t 96 111 18 68, Nous Espais 96 156 54 56, Retosa 96 111 18 70 i FDM 96 156 23 46.

El TDIC i altres instal·lacions municipals han reprès l’atenció personalitzada amb noves mesures de seguretat, instal·lant-se mampares de metacrilat que eviten el contacte físic entre les persones i asseguren la protecció tant de la ciutadania com del personal municipal. Aquesta és una de les mesures que el consistori està prenent, entre les quals s’inclou la intensificació de la neteja o els equips d’ozó o els mitjans de control febil que s’instal·laran pròximament.

Ver más artículos relacionados
Ver más en Bienestar Social
Los comentarios están cerrados

También le puede interesar

Torrent s’uneix en la lluita contra el COVID-19

L’alcalde Jesús Ros i portaveus i representants de tots grups municipals han present…